Thursday 22 December 2011

sape tu malu2 monyet?

Salam... huhuhu, ari xde topik nk citer sebenarnyer.. tibe2 aku teringat 1 perkara.. huhuhu.. aku selalunyer jd tmpt org ngadu masalah.. sbb aku suke dgar citer masalah dieorg, bukan nk kerek ke pe.. sebabnye, bile kiter dah dgar masalah t secare automatik kite mesti terus nk cri jln penyelesaiannyer yer x? aku suke job mcm 2.. hehehe.. 1 day kwn aku a_ _ _ _ _ _ tnye aku.. "jia2.. aku ni pemalulah, aku malu nk ke depan.. aku malu nk bentang.. aku malu dok.. hurm.. ko bg tips boleh?
    urm.. aku dok memikir, ape bendee lah aku nk bg tips.. urm, nk mencari idea 2.. aku bukak tingkap.. kebetulan.. ade zoo seblah kolej aku ni.. walaupon dari tgkap blik aku x nmpak zoo 2.. tp boleh dengar sore bnatang2.. hahaha, tgah pikir2, tibe2 aku terdengar sore bnatang.. BERUK!! MONYET!! ha... mungkin Allah bg aku idea.. lekas aku capai laptop..
    "tips2 untuk hilangkn perasaan malu yg x bertempat" hurm.. aku lekas cari gambar monyet? ape fungsi seyh?!! hahaha... tujuan aku.. sape2 malu x bertempat die umpama mcm monyet.. manglah monyet aktif x bertempat, xmalu lg lah kat byk tempat... tp, kebanyyakkn mnusia x suke monyet kan.. hahaha, jd spae yg malu adelah rupe mcm monyet... lalalalalala...
    bile aku dah bg tips 2 kat member aku.. wah~~ x sgka die dah berani ke depan.. 1 day aku tnye die lepas die bentang 1 subjek kat kelas.. 'bro, ko dah berubahlah.. dah x malu dah.. hahaha..' member aku just pndang aku... smbil snyum.. he just say.. 'aku xnk jd mcm monyet.. pndai ko main saiko' hahahaha...
    Jadi.. kesimpulan kat sini, kalo kite nk tlg member kite dlm kesusahan or masalah nan perasaan,, kite try men saiko.. InsyaAllah. mcm ne nk men saiko? hahaha... timbalah ilmu bebanyakk.. sekian..

  

No comments:

Post a Comment